jueves, 27 de mayo de 2010

Dancing On My Own


College is killing me! I'm on the stretch, just last two weeks of classes and between evaluations and the pressure, I'm a mess.


I really hope to get the chance to be online more often so I can update the blog.


meanwhile I'm gonna leave you with one of my new favorites girls, in a very well done editorial by Elle US... It reminds me that I'm still Dancing On My Own

If you want to check out the complete editorial, click here

Images: Fashion Gone Rogue
Music: Dancing On My Own - Robyn
Translating/Traducción: 


La universidad me está matando! Y es que ya estoy en las últimas dos semanas, y entre las evaluaciones y la presión, estoy hecho un lío.

Espero poder conectarme más seguido y poder postear más!

Mientras tanto les dejo con una chica que me gusta mucho y con un muy bien logrado editorial para Elle US, que sólo me recuerda a que estoy “Bailando Conmigo”

1 comentario:

Juan Andres dijo...

Que envidia!
A mi me quedan 7 semanas todavía!

Me encanta la canción que has elegido para las fotos.