jueves, 13 de mayo de 2010

Summer Time!



The last days I’ve been obsessed for tropical weather and warm temperatures. It follows that a sort of “persistent rain” has been unleashed the last two days. So i have to give up the idea of enjoy the tropical benefits and see the advantages of the rain (there’s no many) and yearn to be in bed, with a huge cup of chocolate, or sleeping.

I'm not letting the colder weather, that is not as cold as you could think, discouraged me. Last week searching anything on the internet, I found Katy Perry released her latest single, called: California Gurls. And trust me, is not easy to removed away the song from your head. Thanks to the single, i wanna be a California Girl, but unfortunately it’s impossible..

Nor Climate change or Katy Perry, counts to this post. Today i was checking different pages and i found that H&M has released their Magazine Summer 2010 with Catherine McNeil and Noah Mills. Hope everything’s clear, ‘cause the song was playing in my head all along while i was staring at the Magazine was the one of Miss Perry herself.

A beautiful Sun-Kissed skin and lot of vaporous clothes, Is what i can remark from this clapsule, if i can call it this way. denote the use of animal print in bathing suits and few colour clothes. standouts black and white pieces, in equal quantity. the Jewelry, is the element to exalts, and if i were a girl, I’d want for me all of pieces in this magazine. Specialy the necklace that lays in the aussie beauty’s back.




You can picture all this images on a balcony overviewing Los Angeles, or in a House in Malibu Beach. Because Karl takes Saint Tropez by storm, doesn't mean H&M has no place under in the sun
Images: Fashion Gone Rogue
 Translate/traducción:

En estos últimos días que he estado obsesionado por el clima tropical y con las temperaturas cálidas, resulta que se ha desatado una lluvia persistente, por lo cual los pasados dos días han sido más de disfrutar las bondades de la lluvia (que no son muchas) y añorar el estar en mi cama, con una taza de chocolate o durmiendo.

No voy a dejar que las bajas temperaturas, que no son tan bajas como pueden pensar, me desanimen. La semana pasada, buscando cualquier cosa en la web me conseguí con que Katy Perry había sacado su nuevo sencillo: California Gurls y créanme que no es sencillo sacarse la canción de la cabeza. La canción llegó tanto a mi, que hasta he querido ser una Chica Californiana de cepa pura, cosa ya imposible xD

Ni los cambios climáticos bruscos, ni Katy Perry (aunque sí su canción) cuentan para motivos de esta entrada. Ya que hoy viendo distintas páginas me conseguí con que H&M ha lanzado su Revista para el verano del 2010 con Catherine McNeil y Noah Mills. Espero que todo sea tácito, ya que la canción que estuvo sonando en mi cabeza mientras veía las calurosas fotos, era la de la mismísima Señorita Perry.

Una hermosa Piel bronceada y mucha ropa vaporosa, es lo que puedo remarcar de esta capsula, si así me permiten llamarle. Denoto el uso de animal print en los bañadores y poco color para la ropa, ya que sobresale el uso de negro y blanco, en cantidades iguales. Las joyas, son elemento a resaltar, y si fuese chica, las quisiera todas, en especial el collar que se extiende en la espalda de la bella australiana

2 comentarios:

Isaac dijo...

Mi comentario será controversial, pero no importa!

Creo que son de esas parejas perfectas para la vista, suuuuuper sexy pero sabes que puedes coquetear con el hombre, pero he's gay y ella... bueno, womenizer... hahaha... se aplica?

XXXXXX

Unknown dijo...

Love those photos! Can't wait for the summer, it's been raining here for 2 weeks!

xoxo
http://keepdoingyourownthing.blogspot.com/